سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کف کاذب طرح لگراند

کف کاذب طرح لگراند که با نام کف کاذب گالوانیزه کارنو نیز شناخته شده است، یکی از بهترین انواع کف کاذب برای مکان های حساس به شمار می رود. این نوع کف کاذب دارای قطعات کاملا کاربردی و مناسب می باشد که سرعت اجرای کف کاذب را افزایش می دهد. کف کاذب طرح لگراند از فولاد گالوانیزه تولید شده و بسیار با کیفیت می باشد.

این نوع کف، نمونه کاملا مشابه کف کاذب سولفلکس لگراند فرانسه است و از لحاظ کیفیت با این نوع کف برابری می کند. اما نکته مهمی که وجود دارد قیمت کف کاذب است. قیمت این نوع کف، با توجه به این که تولید داخلی می باشد، بسیار مناسب است و نسبت به دیگر انواع کف کف کاذب از قیمت مناسب تری بهره مند است.

تفاوت دیگری که کف کاذب طرح لگراند کارنو با کف کاذب لگراند فرانسه دارد این است که دارای یک قطعه ارتفاع دهنده می باشد و مشکل تنظیم ارتفاع در کف کاذب لگراند فرانسه را حل کرده است. این قطعه توسط گروه فنی و مهندسی کارنو ثبت اختراع شده است.

از دیگر تولیدات گروه فنی و مهندسی کارنو می توان به پاور ماژول ها اشاره کرد. پاور ماژول ها با ویژگی های مختلفی تولید شده و کار مهندسان را راحت تر کرده است.

همچنین این گروه نماینده محصولات البرز و لگراند می باشند و محصولات اصل از قبیل پریز برق لگراند و ترانک و متعلقات لگراند و ... را می توان از این شرکت خریداری کرد.