سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوهی کابل کشی از زیر کف کاذب

اولین مرحله، آماده کردن نقشه‌ی کابل کشی می‌باشد. در این مرحله، مسئول مربوطه باید از مکان مورد نظر بازدید کند و با توجه به محیط و در نظر گرفتن تمامی جوانب، این نقشه را آماده سازد.

شخصی که در حال آماده سازی نقشه است باید کوتاه‌ترین مسیر را برای کابل کشی در نظر بگیرد و از انتخاب مسیرهای طولانی جهت کابل کشی پرهیز نماید. هر چه مسیر انتخابی برای کابل کشی از زیر کف کاذب کوتاه‌تر باشد، از پرداخت هزینه‌های گزاف نیز جلوگیری خواهد شد.

همچنین در زمان طراحی نقشه باید دسترسی به تجهیزاتی که در زیر کف کاذب هستند، امکان‌پذیر باشد.

بعد از آن، نقشه باید در اختیار گروه نصاب قرار بگیرد و تمامی ابزارهای کاری در محیط فراهم گردد.

افراد متخصص با استفاد از نقشه‌ی اجرای کابل و ابزاری همانند: سینی کابل، لوله‌ی پلی اتیلن، داکت، ترانکینگ و غیره، کار کابل کشی از زیر کف کاذب را شروع می‌کنند.

در زمان کابل کشی از کف، در صورت قرار گرفتن کابل‌های شبکه و برق در کنار یکدیگر باید برای جلوگیری از تداخلات نویزی از شیلدها یا کابل‌های فویل دار استفاده شود.

نکاتی در زمان کابل کشی در زیر کف کاذب:

  • مراکز داده باید از چاه ارت نیز برخوردار باشند و لازم است که برای اتاق‌های سرور از کف‌های کاذبی استفاده شود که دارای خاصیت جذب الکتریسیته‌ی ساکن هستند. سپس با نصب سیم ارت به کف کاذب، الکتریسیته‌ی ساکن به چاه ارت منتقل می‌شود. انجام این کار به افزایش طول عمر تجهیزات برقی در اتاق سرور نیز کمک می‌کند.
  • در زمان انتخاب کابل، به پهنای باند و کیفیت آن توجه نمائید. بهتر است کابلی را انتخاب کنید که از پهنای باند بالایی برخوردار می‌باشد.
  • تمامی کابل‌ها و ابزارهای وابسته به آن را از یک مکان خریداری نمائید تا در صورت وجود هر گونه مشکلی امکان تعویض و خرید مجدد با سهولت انجام شود.
  • حتما ابتدا و انتهای کابل‌ها را با لیبل مشخص نمائید.
  • در خرید کف کاذب دقت کرده و قبل از خرید با مشاوران و کارشناسان مربوطه صحبت کنید و از اطلاعات لازم آگاه شوید.
  • نصب کف کاذب و کابل کشی اتاق سرور خود را به گروهی متخصص و حرفه‌ای بسپارید.
  • خرید کف کاذب برای کابل کشی اتاق سرور:

    برای کابل‌ کشی اتاق سرور از کف و اجرای کف کاذب، حتما با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید. با توجه به اینکه گروه فنی و مهندسی کارنو تولید کننده کف کاذب می باشد، قیمت کف کاذب ارائه شده این شرکت، بسیار مناسب است. به یاد داشته باشید که وجود کف کاذب در اتاق سرور خالی از مزیت نمی‌باشد. گروه فنی و مهندسی کارنو می‌تواند علاوه بر نصب کف کاذب در اتاق سرور شما و خدمات کابل کشی در مراکز داده، سایر کارهای مربوط به راه‌اندازی اتاق سرور شما را برعهده بگیرد.

    سخن آخر:

    اگر نمی‌دانید برای نصب کف کاذب در مراکز داده و انجام کابل کشی باید چه نوع کف کاذبی را انتخاب کنید، نگران نباشید. شما می‌توانید در هر جایِ کشور ایران که هستید، همین الان با شماره‌گیری تلفن‌های تماس و دریافت راهنمایی از کارشناسان ما، بهترین گزینه‌ها را انتخاب نمائید.

05137603760

02188486300