سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترانک چیست؟

ترانک البرز که با نام تراکینگ البرز نیز شناخته شده است، وسیله ای است که باعث می شود کابل ها به صورت منظم قرار بگیرند و از شلوغی و هرج و مرج کابل ها جلوگیری می کند. به همین دلیل خرید ترانک البرز بسیار پیشنهاد می شود.

از ترانک البرز در مسیر های کابل می توان استفاده کرد و به هر تعداد خروجی می توان ایجاد نمود. از جمله: خروجی های متعدد برق، تلفن، شبکه و انواع دیگر مکانیزم ها

با استفاده از ترانک البرز دیگر نیازی نیست دیوار را خراب کرد و ترانک روی دیوار قرار میگیرد تا سیم ها را درون خود قرار دهد.

به عنوان مثال در دفتر کار نیاز است که ده کارمند به پریز برق و تلفن و … دسترسی داشته باشند. برای ایجاد دسترسی آن ها نیاز نیست که دیوار را خراب کنید و سیم کشی و کابل کشی انجام دهید. فقط کافی است از ترانک البرز استفاده کنید و در هر قسمت که نیاز است، خروجی قرار دهید تا کارمند به آن فاکتور دسترسی داشته باشد.

در نظر داشته باشید در صورتیکه نیاز به تغییر مکان داشته باشید و بخواهید مکان دفتر کار را تغییر دهید، می توانید به راحتی ترانک را منتقل کنید و مجددا در مکان جدید ترانک البرز را نصب کنید. در اکثر دفاتر، بانک ها، ادارات و … از ترانک برای ساماندهی سیم ها استفاده می شود تا سیم و کابل مزاحم افراد و کارکنان نباشد.